SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Selasa, 16 Oktober 2012

RAIKAN HARI-HARI ISTIMEWA ANAK-ANAK...

Siap menyapu dan mengemas rumah ala kadar je dulu....tunggu kain jemuran malam tadi kering....semalam tengah jemur kain........tiba-tiba elektrik terputus....lepas maghrib.....jemuran disiapkan juga dalam sinaran lampu suluh......tak pasal-pasal "candle light dinner"....3 beranak je....along dan angah tak....."Ya Allah,cepatla ada elektrik balik"......selang beberapa minit......ALHAMDULILLAH....elektrik dah ada semula......Siti Aisyah orang yang paling seronok...."Ayah,dah ada lektrik dah,tadi emak doa bagi lektrik ada..pastu lektrik ada.." lebih kurang macam tula Siti Aisyah melaporkan pada Ayahnya....telatah anak-anak....AHLI SYURGA.....

Sambil mendengar alunan AYAT RUGHYAH (PENDINDING DIRI).....meneruskan menulis.....Siti Aisyah sesekali minta perhatian....kalau asyik melayan dia....tak buat kerja lainla aku......biar dia belajar berdikari....11 November nanti genapla 4 tahun dia.....lepas tu barula ABANG buat majlis harijadi untuk semua....nak "save budjet".....tapi harijadi aku ABANG dah hadiahkan kek istimewa....motor...dan komputer riba yang sedang aku guna selama ni........TERIMA KASIH ABANG...hadiah istimewa sempena umur dah masuk ke 40 tahun agaknya....bukan merancang pun....semuanya daripada  ALLAH....dapat duduk rumah sendiri.....anak sulung dapat 8A (UPKK).....


2 ulasan:

hainom OKje berkata...

Wah..... dah terer nampak....he..he... Anak yg sulung dah dpt result ke Lela... tahniah!!!

nor laila berkata...

belum terer setahap awak lagi ni...itu result UPKK (KAFA) tahun 5 dia,tahun lepas..dia tahun 6 sekarang tunggu result UPSR la dengan SRAI (KAFA)tahniah kembali....