SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Khamis, 28 Februari 2013

KE WAD KECEMASAN LAGI

Semalam....kawan-kawan se Taman menziarah ke rumah......

"Tengok, Laila macamana kat perut tu....eh merah lagi tu...bernanah tu..."

Lepas tu aku pun belek-belekla jahitan kat perut aku tu....memang nanah dah ada...

Lepas maghrib terus ke hospital...ke wad kecemasan....banyak cerita pula tu...

Aku nak juga jumpa doktor....tunggu la sampai doktor periksa aku...

Doktor bagi ubat antibiotik lagi....

Tak masuk wad pun...

Balik rumah sambung makan antibiotik untuk 5 hari lagi...dan makan sup ikan haruan lebih-lebih sikit...

YA ALLAH SEMOGA KAU SEMBUHKAN KESAKITANKU INI...SESUNGGUHNYA TIADA SEBAIK-BAIK PENAWAR MELAINKAN DENGAN KESEMBUHANMU, SEMBUH DENGAN TIADA KESAN YANG BURUK...AAMIIIIN.

19 ulasan:

izan mama mia berkata...

oprex ker bersallin ?..hospital mana ? I[oh ker?...

izan mama mia berkata...

makal pil haruan pun ok...nnt jgn ttp luka tuu biar kena angin ..nnt dia cpt kering cpt baik.,,saya dl oprex gak..seminggu makan sup haruan ngan halia jer...

Nurzakiah Hanum berkata...

semoga cepat sembuh

hainom OKje berkata...

Tang tulah yg malas tu... aku ni dahlah penakut... nak jumpa doktor bagai..
Makan ayam ke?

pink.plate.liyana berkata...

semoga cepat sembuh..take a good rest ok =)

pokok manggis depan rumah berkata...

semoga cepat sembuh.. saya follow blog ni.. :-)

Kakzakie berkata...

Kakak rasa sebaiknya cekalkan hati lawan utk kuat berpantang, jgn banyak bergerak dan makan dgn ikan haruan aje... sebaiknya jgn makan yg berminyak.

nor laila berkata...

izan, kat hospital Ipoh..lepas layari tenet ttg operate nanah ni baru le terbaca ttg kena anginkan tmpt operate..pertama kali operate ni...kalau nak mandi mcmana tu..

nor laila berkata...

Anum, Aamiiiin...

nor laila berkata...

Hainom, tak makan ayam pun...tapi curi-curi makan sambal belacan...hehe

nor laila berkata...

pink.plate.liyana, Aamiiiin...

nor laila berkata...

pokok manggis depan rumah, Aamiiiin..terima kasih dah follow blog saya..

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...

Moga cepat sembuh ye...

izan mama mia berkata...

mandi kena ttp luka tu...jangan bagi kena air masa mandi....pas mandi nnt baru cuci luka tu pelan2...doktor ajar saya dulu,...saya x lalu makan sup ikan haruan...baik telan yang tablet jer ...ada jual kat farmasi....mg cpt sembuuh...melintang ke menegak luka tuu..kalau menegak payah sikit laa..kan nak bangunn duduk

hainom OKje berkata...

Eh? tak de entri baru ke?...Dah baik perut tu?

nor laila berkata...

izan, jahitan melintang...ALHADULILLAH...ada dah pil pati ikan haruan tu di rumah...cuma belum cuba makan lagi..hari Jumaat lepas cuba minum air gamat...ALHAMDULILLAH...

nor laila berkata...

hainom, aku balik kampung pagi Jumaat lepas Nom, sekali ambil anak sulung di asramanya..untuk balik cuti bermalam...cuti la 3 hari N3 aku...

nor laila berkata...

LiLy @ MaMaQIsTinA, Aamiiiin...

nor laila berkata...

Kakzie, memang perlu cekalkan hati kan kak, bab nak berpantang betul-betul tu...apa-apa pun saya akan cuba berpantang juga...