SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Khamis, 7 Mac 2013

APA YANG PENTING KERJASAMA

Masih lagi rakyat Malaysia ditakuti dengan pengganas Sultan Sulu.....

Kalau tak berlaku kejadian seperti ini agaknya rakyat Malaysia masih lagi sibuk dengan demam PRU...

Ada hikmah di setiap kejadian....

Ayuh semua rakyat Malaysia tanamkan semangat cintakan kedaulatan negara kita....

Jangan sampai ada seinci pun pengganas menakluki tanah air kita lagi...

Daripada menyebarkan tuduhan demi tuduhan...ayuh kita semua rakyat Malaysia bangun.....

Nyanyikan lagu SEMBOYAN......

Semoga semangat cintakan keamanan dan kedaulatan tanah air kita bumi MALAYSIA... membara....

DOAKAN juga semoga Allah memberikan kekuatan kepada perwira-perwira kita yang sedang bergadai nyawa mempertahankan keamanan dan kesucian negara kita...

YA ALLAH, TIADA DAYA KAMI MELAINKAN DENGAN PERTOLONGANMU JUA.....AAMIIIIN.

12 ulasan:

Kesuma Angsana berkata...

singgah dtg bila sakit berkurang, Tq for doanyer ye!

Nurzakiah Hanum berkata...

yezaaaaaaaaaaaa

Mar Haini Abdul Rahim berkata...

saya sayang Malaysia !! keep praying 4 them :)

nor laila berkata...

KA, sama-sama mendoakan untuk sesama insan..

nor laila berkata...

Anum, semangat dah mai tu..

nor laila berkata...

Mar Haini Abdul Rahim, tanah tumpahnya darahku..InsyaAllah..

Kakzakie berkata...

Betul Laila apa yg terjadi ini pasti ada hikmahnya. Harap cepatlah setel. Sekolah pun tutup susah kan. Cikgu-cikgu pun takut nak ke sekolah..

aizamia3 berkata...

Moga ketegangan di sana cepat pulih hendakNYA..

hainom OKje berkata...

La..... bangun nyanyikan lagu semboyan je ke?hehe

Betul tu setiap apa yg berlaku ada hikmahnya... leka sikit diaorg pasal PRU ek

nor laila berkata...

kakzakie, dah sebulan lebih ni...belum selesai lagi...teruskan berdoa....kawan saya cikgu di S4na dah balik Sem. dah...tapi anak saudara sulung saya menuntut di UMS masih stay kat sana...semoga keadaan akan segera settle..dan pengganas terus keluar dari bumi Sabah..

nor laila berkata...

aizamia3, Aamiiiin...

nor laila berkata...

hainom, sekurang-kurangnya semangat cintakan keamanan dan kedaulatan negara sendiri tu ada...