SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Ahad, 14 April 2013

KENA TINGGAL SEMULA


Setelah 2 bulan lebih abang tak tinggalkan aku....hari ni abang tak tahan daulat dah...akhirnya aku ditinggalkan semula....(eh apa kes ni ye)

Sebenarnya abang aku ni hobinya ialah balik rumah PIL aku....kalau semenjak aku berpindah ke sini ni...memang aku akan kerap ditinggal-tinggalkan...tapi bermula dari aku mengalami ectopic pregnancy hari tu...abang tak lagi tinggalkan aku...tapli bila dah nak masuk 3 bulan lepas tu...hari ni abang buat balik hobinya tu....dan bila dah balik rumah PIL aku tu....lewat petangla baru aku dapat tengok muka abang...dah kalau dah balik dari sana tu...apa saja yang berlaku di rumah serba tak kenala padanya...(itu dulula...petang ni aku tak dapat menduga lagi)

Sebenarnya minggu lepas kami dah bermalam di rumah PIL aku...minggu ni...aku macam malas nak pergi la lagi sebab bila pergi sana balik mesti malam dan esoknya anak-anak nak sekolah...jadi aku nak berehat sahaja di rumah sambil tonton cerita astro atau baca blog je....kat rumah PIL ada juga astro..tapi lain bila tengok di rumah sendiri...tapi di rumah PIL tak ada WIFI...jadi bosan sikit la...nak layan membaca je...pun bosan juga...nak bersembang-sembang sikit-sikit boleh la...bukan aku tak suka...cuma aku kadang-kadang cepat berasa....tu yang susah tu...

Dan satu lagi hobi abang bila balik rumah PIL aku...abang sangat minat cari ikan sungai...tak kisah la dapat ke tak...asal saja namanya cari ikan....memanah ke...menjala ke...itu hobi abang....

Maaf abang ye...





menanti masa nak memulakan projek mengecat....berangan-angan dulu....

9 ulasan:

izan mama mia berkata...

ehe..Rumah PIL tu kat mana...area gerik gak ker ??

alahai..samalah hobi hubby izan..asal blk kg..nak mancing nak menjala..saja kerjanya..izan xmkan ikan sungai..hahaha..

miz ruha berkata...

meriah dan cantik gambar bilik tidur tu...

hainom OKje berkata...

Yelah ...ko bukan tak pegi...ko dah tidur sanakan so okaylah tu...
baik layan astro dan berehat je kan hehe

berangan jugak nak buat bili anak2 gitu...tp angan-angan hanya tinggal angan2 hehe...

Puteri Purnama berkata...

assalammualaikum.
cantiknya warna kombinasi ni. tapikan kalau begini bilik tidur anak remaja, takut mereka tak tidur, nanti mereka berangan jadi puteri atau putera raja..nanti mama juga yg susah nak tiun semula pemikiran mereka hehehe..

hainom OKje berkata...

Datang sini jengok ko La...senyap yo

hainom OKje berkata...

layan Astro ke sampai tak menyempat nak buat entri....hehe

Pokok Manggis Depan Rumah berkata...

rumah PIL tu apa akak..
memang best bila duduk rumah sendiri.
cantik bilik ni dihias..
nanti akak nak hias macam ni yea?

Nora Karim berkata...

cantiknya bilik tu... teringin nak buat buat macam tu... tapi bila pikir... susahnya la nanti nak pindah... haih...

QasehnyaRania berkata...

hihi..kekdahnya sama macm cik abe saya.
kalau blik kuala kangsa suka sgt gi nyelam, memanah ikan..

tp sib baik umah mertua ada wifi