SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Khamis, 13 Jun 2013

RESET MINDA...


Lepas azan maghrib petang semalam lajak layan siaran Reset Minda bersama Prof.Dr.Muhaya......tajuk yang   agak panas tu....macam goreng pisang panas.....layan jangan tak layan.....kalau dilayan memang sangat-sangat terkena......MERTUA VS MENANTU.....

Dapat jugala banyak cepuknya....kena ke batang hidung ni......tapi walaupun tajuk tu sangat bagus untuk didengar dan ditontoni.......sah-sah tak boleh nak layan sampai habis siaran........solat maghrib waktunya kan tak panjang.....lagipun siaran tu akan diulang-ulang tayang di astro oasis setiap hari.......

Sebelum kemunculan Prof. Dr. Muhaya ni berceramah tentang kepakaran motivasi diri......aku sukakan Pakar Motivasi & Kaunseling Keluarga...Dr. Robiah K. Hamzah tapi sekarang ni nampaknya kesukaanku dah beralih arah ke Dr. Muhaya pula....

Mungkin sesudah aku memiliki buku tulisan Prof.Dr.Muhaya nanti akan celik sikit minda ni....sebagaimana setelah aku memiliki buku tulisan Dr. Robiah....berjudul RAWATLAH HATI.





my PIL....with my lovely kids.......about 4 years ago.

YA ALLAH BAHAGIAKAN KAMI SEMUA...(namun kebahagian itu haruslah dibentuk dan dipupuk)
Ku pohonkan RAHMAT KEBAHAGIAN DARIMU, YA ROBBI. AAMIIIIN.

4 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

amin

hainom OKje berkata...

Tapikan La....aku suka lagi Semanis Kurma...Lain orang lain rasakan....

hainom OKje berkata...

Nampak sihat lagikan ko punya PIl tu

Nora Karim berkata...

saya suka je layan siaran motivasi, agama yang ada di tv... siapa2 pun tak kisah... saya layan semua... demi untuk perbaiki diri... ^_^