SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Sabtu, 8 Disember 2012

Cuti Sekolah Tapi Tak Cuti Mana Pun

Dilamun cuti sekolah.....
Waktu cuti sekolah ni la nak bersama dengan anak-anak sepenuh masa...
Anak-anak pula waktu cuti sekolah ni la mereka gembira sepuas-puasnya...
Tapi....jangan lupa....diam tak diam...dah tinggal beberapa hari je sekolah nak dibuka semula...
Tahun depan pulak anak-anak ni masing-masing dilantik menjadi pengawas...kakak yang masuk tahun 6 jadi pengawas sekolah....kakak yang masuk tahun 3 jadi pengawas pusat sumber....adik yang nak masuk tadika...rilek lagi....buka sekolah nanti baru tahu la....abang yang sulung tu....belum dapat mana-mana tawaran sekolah asrama....(abang masuk sekolah mana ye tahun depan)

Dilamun nak balik kampung...
InsyaAllah 22.12.2012 (abang dah beri tarikh ni) aku,abang dan anak-anak balik menjenguk kampung halamanku....
Duduk di kampung sehingga 25.12.2012....
Lepas tu nak uruskan pula hal-hal berkaitan buka sekolah tahun depan...
Nak beli buku-buku dan pelbagai...
Dah cikgu beri tarikh 26,27&28.12.2012...
Lepas tu uruskan pula berkaitan anak yang sulung tu...
Sekolah yang dah ditempatkan oleh cikgu sekolah rendahnya(sekolah harian)...
Sementara belum dapat mana-mana tawaran sekolah asrama...

5 ulasan:

Ummi Amirah berkata...

hujung tahun yg sibuk, ya Laila :D

akak insyaAllah tak sibuk sgt dah ... urusan harian je ... alhamdulillah hehe ...

semoga semua urusan Laila lancar n dimudahkan Allah. ameen.

nor laila berkata...

Aamiiiiin. Anak-anak kak semua kak hantar ke madrasah ye...

Ummi Amirah berkata...

haah la Laila, awal bulan ni akak hantar yg ketiga n bongsu tu. Alhamdulillah wpun Hidayat (no3) tu menangis sikit, tapi bila jumpa kawan2 ok balik hehe ... yg bongsu tu sama madrasah ngan kakak dia, insyaAllah Allah mudahkan urusan dia.

hainom OKje berkata...

bila dah nak naik sekolah ni memang bizi... mcm tak cukup masa je rasanya kan!!

nor laila berkata...

hainom OKje, cuti sekolah..masa tu mak ayah sibuk nak atur masa untuk anak-anak..