SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Khamis, 6 Disember 2012

AMBIL SEMANGAT BARU

Kenapa nak tunggu rajin baru nak kemaskini blog?
Apasal nak tunggu ada perasaan gembira baru nak kemaskini blog?
Itu semua alasan-alasan yang tak boleh nak masuk akal?
Kalau malas pun boleh  tulis blog..
Kalau tengah bosan memanjang pun boleh  tulis blog...
Buktinya...haa! aku berjaya mengemaskini blogku yang Alakadar Sahaja...
Tak mustahil jika Alakadar Sahaja nanti boleh meletup-letup macam sahabat lama AKS tu....siapa dia ye...kalau nak tahu siapa..dialah insan yang membuat blog AKS ni terhasil dengan jayanya...di samping seorang lagi sahabat lama AKS.....kedua-dua insan ini adalah sahabat lama yang AKS kenal  daripada tempat yang berlainan....seorang sewaktu AKS menuntut di SMTKL dan seorang lagi sewaktu AKS menuntut di ITM cawangan Melaka...tapi sahabat lama AKS yang tengah meletup-letup sekarang ni yang AKS kenal waktu di SMTKL la...sebab dia dah dapat anugerah blog baru-baru ni...tak sia-sia penat lelah dia ni...di mana ada kesungguhan pasti ada ganjaran....dalam apa jua keadaan dia tetap akan muncul di laman blog dan pengikutnya semakin meningkat...tak sabar rasanya nak tengok kejayaan dia lagi di alam maya ni....

Untuk sahabat lama AKS yang AKS kenali sewaktu di Sekolah Menengah Teknik Cheras Kuala Lumpur ...walaupun hanya 2 tahun kenal waktu itu kemudian berpisah dan berjumpa semula di laman muka buku....ada sesuatu untukmu hari ini...



Khas buatmu yang sentiasa OKje....


3 ulasan:

ahkakbatik berkata...

tercari2 button comment... jarang dh guna perkataan ulasan ni.. haha.. terkial2 kejap.

nor laila berkata...

ahkakbatik, apa-apa pun terima kasih banyak ye....jangan lupa singgah lagi ye...

hainom OKje berkata...

AKS mana ada dapat anugerahnya??? Tak de le.... sapa lah yang nak bagi anugerah he..he..

Linda duk Jakartakan sekarang ni!