SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Ahad, 9 Disember 2012

Restoran Syiok Tahu Tak?

Macam dah terbiasa pula....bila dah makan jam 10 pagi...bila perut dah kenyang badan ni mula rasa berat...mata pula rasa nak lelap....apa lagi, sambil duduk atas sofa bersama kipas syiling yang berputiar...sambil tengok siaran televisyen...tapi entah cerita apa...sebab mata  yang semakin nak terlelap...dapat juga aku melelapkan mata sekejap......

Jam 12 tengahari....dah.....nak masak pun....tak ada siapa nak makan lagi....nasi putih ada, gulai labu semalam dah kupanaskan awal pagi tadi,ikan goreng pun ada dan sambal belacan pun ada...eh tu kan menu lauk semalam....dah macamana tak habis makan semalam...sebab petang tu abang ajak keluar pekan....lepas tu abang suruh beli ayam goreng...bukan ayam goreng dari restoran KFC tu tapi ayam goreng dari restoran Syiok...

Restoran Syiok....pernah ke penulis-penulis blog kenal sebelum ni?. Di tempat aku ni...ada...baru-baru ni aku ke Kuala Kangsar, restoran ni pun ada....restoran ni ala-ala macam restoran KFC tu juga...ada set ayam goreng,ada set chichen chop dan ada set nasi ayam...bezanyanya restoran ni...orang tempatan punya. Aku beli 2 set syiok tambah  kentang putar dan salad sayur. 1 set syiok ada 2 ketul ayam, kentang putar dan salad sayur. Ayam goreng dia....cukup puas hati...jadi, lepas ni penulis-penulis blog boleh la cuba ye...




2 ulasan:

hainom OKje berkata...

Oh ye ke La.... best jugak tukar selera ek... kalau gi KK bolehlah singgah!

nor laila berkata...

hainom OKje, bila nak ke KK lagi tu..