SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Rabu, 12 Disember 2012

HARI-HARI KENA FIKIR MENU APA


mohon kongsi gambar ye..

Melepasi masa makan jam 10 pagi...

Disebabkan hari ini Rabu...12.12.2012...abang pula tak ada...anak-anak dah kenyang melayan pulut tanak bersama serunding daging (harap-harap ada lagi untuk aku)...

Sambil memikirkan nak masak apa untuk menu makan tengahari nanti...


3 ulasan:

hainom OKje berkata...

Akhirnya masak apa hari ni?

izan mama mia berkata...

kekadang xtahu nak masak apa...ajak makan kat luar...pun tak tahu nak pilih nak makan appa..hiiih

nor laila berkata...

hainom OKje..akhirnya masak apa... baca di catatan terkini ye..terima kasih..

izan mama mia, betul tu..nak makan luar pun kena ikut mood juga kan...