SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Rabu, 12 Disember 2012

PENAIK SEMANGAT DAH MAI

Apabila sahabat setia dan pengomen tegar ku sudah di dalam talian.....

Melepas dendam nampak gayanya ye...memang patut pun....dia dah berhutang banyak dengan aku(hehe)...singgah-singgah je ha tu dia punya komen...pantas dan tangkas (boleh bayangkan ke macamana)...tu la sebabnya ramai penulis-penulis suka.....

Eh, bukan ke awak dah dapat kain rentang tu....alah buat-buat malu pulak...tapi bagus...masih ada ciri-ciri akhlak yang baik tu...merendah diri.

Wah-wah! semalam makan di restoran muslim cina....dah jadi pelat cina keluar ye...aku memang suka sangat la wantan mee tu...kali terakhir aku makan di Sunway Piramid dengan abang sayang aku ni....dah berbelas tahun tu...dah jadi orang Perak ni belum lagi la makan makanan ala-ala masakan cina tu...nak makan kat mana pun tak tahu.

Untuk membalas komen daripada pengomen tegarku yang dah seminggu memerapkan laptopnya...puan hainom OKje...

3 ulasan:

hainom OKje berkata...

he..he... terima kasih fren kerana wa menjadi pembakar semangat lu!! hu..hu...

izan mama mia berkata...

kiter pun memnag suka komen ehe....asal line ok..laaalalaaa...hai OKje..kita komen entry dia sampai habis yew..muhaahhaa

nor laila berkata...

hainom OKje, sama-sama...kita kan kawan...

izan mama mia, terima kasih...jom kita berkawan...