SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Rabu, 12 Disember 2012

TASIK BANDING YANG INDAH

Semalam abang tak ada....kena berjuang di dalam hutan...sehari semalam....hari ni balikla.....pukul berapa balik tu tak tahu....tunggu je....sepanjang tunggu abang....tak keluar rumah pun....jaga je anak-anak...makan apa yang ada.....

Abang bukan tentera la....dah program kerjanya kena ke pulau tu....pengarah jabatan nak tengok pulau jabatan mereka ....yang aku sendiri pun belum pernah sampai. Siapa pernah ke Tasik Banding? aku belum pun...padahal dah dekat sangat dengan rumah aku. Kalau siapa biasa ke Kelantan melalui jalan Gerik mesti lalu jambatan Tasik Banding tu....sangat indah pemandangan di situ....

Sambil tunggu abang yang daripada semalam terputus hubungan (tak ada talian talipon)...cuba juga hubungi walaupun dah tahu....tiba-tiba dapat panggilan daripada abang waktu menjelang 9 malam...ALHAMDULILLAH, dapat dengar suara dah...tapi nak berbual lama tak boleh juga...talian kurang jelas...susahnya bila abang kena ke Pulau tu.




mohon kongsikan gambar ye...

8 ulasan:

Anum berkata...

salam rabu

hainom OKje berkata...

Tak suka kalau abang kena outstationkan...benci benci....tapi nak wat cam ne ? keje ma!!!hee.he... sabau aje le

nor laila berkata...

as salam, biarpun penulis-penulis blog dah guna lama tajuk Rabu - kurang bercakap tu...

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...

Salam..singgah sini juga & follow.. :)

nor laila berkata...

LiLy @ MaMaQiStinA, as salam...terima kasih..jalan-jalan ye..blog yang asal ada daripada tak de langsung ni..

izan mama mia berkata...

hai laila...saya org Gerik,..dan tasik banding memang kebanggaan kami..ehe...laila ...
saya nama saja asal gerik tapi jarang dapat balik gerik sejak menetap di selangor nie..

nor laila berkata...

izan mama mia, as salam. Dah bertukar nampaknya kita ni...saya pula orang Selangor yang dah menetap di Gerik...haha...izan, orang Gerik kawasan mana...

nor laila berkata...

Anum, as salam

hainom OKje,asal kerja,kena kerja luar...asal kena kerja luar,kerja..hehe