SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Sabtu, 12 Januari 2013

RUMAH EMAK DI KAMPUNG

Sempat lagi nak bersiaran...sambil mengemaskan baju-baju nak balik Sabak Bernam tengahari ni...

Kali ni balik Sabak Bernam dah jadi macam senang je la...sebelum ni....fuh! setahun sekali....tapi dek kerana nak melawat anak sulung di asramanya....balik ke Sabak Bernam dah macam senang pula....mana taknya minggu lepas baru je balik Sabak Bernam....aleh-aleh minggu ni balik lagi...





11 ulasan:

Norhaizan hakim berkata...

Susah nak jumpa rumah melayu tradisional macam ni sekarang...ramai yg dah buat rumah 'batu'!
Kadang2 perkara yg berlaku ada hikmahnya kan?

ahkakbatik berkata...

hadoi.. rindunya nk pi sabak bernam. sejak kawen rasanya pi 3 kali je kot... yelah, kg kita kt setapak kan... sabak tu kg mak ayah kita..

Nastyna berkata...

2 dalam 1 gitu kan... cantik la umah kayu gitu, rumah impian saya hihi.

myfreeminded berkata...

Perancangan Allah itu kan amat indah.

nor laila berkata...

Norhaizan hakim, macam tula...Nh, berkat kesabaran...akhirnya terlaksana impian balik jenguk emak selalu...rumah kayu peninggalan arwah bapak...jangan sesekali dirobohkan atau dijual...kenangan anak,cucu dan cicit nanti..

nor laila berkata...

ahkakbatik, Linda...ingat ye..saudara mara di Sabak Bernam masih ada lagi...walaupun Setapak tu rumah emak dan ayah Linda tapi jangan lupa balik jenguk saudara mara di Sabak juga...supaya anak-anak Linda nanti kenal saudara mara di Sabak juga...

nor laila berkata...

Nastyna, buatla sebuah rumah kayu kalau macam tu...

nor laila berkata...

myfreeminded, memang betul kawan...perancangan Allah teramat indah...saya sangat bersyukur padaNya...

Mrs Velentine berkata...

wah cantiknya...klasik

Mrs Velentine berkata...

wah cantiknya...klasik

hainom OKje berkata...

ada hikmahnya tu La... emak ko pun pasti suka!he..he..