SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Selasa, 26 Februari 2013

IDAMAN HATIKU





Pinjam gambar daripada seseorang...terima kasih.


Agak-agaknya kalau dalam kereta sendiri sudah macam dalam bilik sendiri agak-agaknya kalau memandu macamana gayanya ye....

Hainom OKje ni memang suka sangat le...banyak hello kitty katakan....agak-agaknya berapa kos nak buat kereta ni jadi macam ni ye...

Kereta aku ni kalau aku nak letak bunga sikit pun Abang aku dah tak senang nak duduk dah...inikan pula nak buat macam dalam gambar tu...kalau kereta aku tu dah jadi hakmilik aku sendiri baru Abang tak boleh nak kata apa....bukan setakat tak nak kata apa....nak bawa pun dah tak akan la...aku lagi suka...aku boleh buat macam-macam dalam kereta aku tu nanti...

Tu la...dulu Abang dah tanya dah nak kereta ke motor...apahal pula aku pilih motor pula....kalau kereta kan dah boleh buat ala-ala macam dalam gambar tu....

Apa nak buat...peluang datang bukan selalu..huhu

12 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

cantiknya

nor laila berkata...

Nurzakiah Hanum, cantikkan, Anum dah ada kereta sendiri....

ahkakbatik berkata...

mak aih serabutler keta cam ni Laila...

nor laila berkata...

ahkakbatik, tu pasal la agaknya Abang aku tu tak suka sangat-sangat...masing-masing ada penilaiannya sendiri...huhu

hainom OKje berkata...

La....mana ada aku suka cam tu...macam dah tak sesuai dengan usia je....hehe
Nak tau sapa yg suka macam tu? Izan Mama Mia....huhu

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...

Cantiknye..lagi² pink kan.. ^^

nor laila berkata...

hainom OKje,ooo, awak tak suka ye...tak pe la Izan Mama Mia boleh terima ni...

nor laila berkata...

LiLy @ MaMaQiStinA, lama kita tak berblog ye...cantik kan...tu la lebih-lebih lagi merah jambu...

Mrs Velentine berkata...

mmg cantik..tp MV kurang minat hello kitty

nor laila berkata...

MV, saya ni sebenarnya tidak fanatik pada satu warna sahaja...saya suka semua warna....

izan mama mia berkata...

hahaha..memandai jer okje tu yer..hiih..suka mmg suka tp cam laila laa jugak..mana mau hubby benda pink2 hello kitty semua ni dlm keta dia...mia lagi suka laa kalau sungguh keta papa dia bt camni,..

nor laila berkata...

MV, hello kitty ni saya selalu bagi hadiah untuk anak kecil saya tu...dia suka kat hello kitty tu..tak kurang juga kak langnya...

MV suka kartun apa erk...