SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Ahad, 17 Mac 2013

MENYELIT JAP

Sudah setahun yang lalu....baru-baru pindah ke Gerik...teruja pula anak-anak nak main kat funfair ni...

Aisyah nak naik keretapi..



Sebabkan tak jauh je bandar dari rumah...boleh la....











Akhirnya....


10 ulasan:

hainom OKje berkata...

Siannya.... seme eh... hirup sup pasti sedap dan boleh melegakan... tapi nak buat macamana ...buat sendirilah.....

sabar aje le...

musim kot la...panas hujan sekarang ni

Ratu Hatiku berkata...

Siannya... sekarang nie mmg musim org sakit.. Apapun rajin2 makan ubt..

Kesuma Angsana berkata...

moga anak2 ok ye... & jaga diri juga

Mrs Velentine berkata...

semoga cepat sembuh kak..MV pun selsema ni tapi pergi kerja juga

Nora Karim berkata...

moga semuanya segera sihat ya... banyakkan rehat...

nor laila berkata...

hainom, hirup sup ayam sedap ni...

nor laila berkata...

RH, makan ubat...kalau tak makan...tak boleh nak tidur ni...

nor laila berkata...

KA, apa-apa pun diri anak-anak yang dirisaukan dulu lepas tu baru diri sendiri kan...namun, sesungguhnya Allah jualah yang menguruskan setiap hambaNya...kita sekadar mampu berusaha dan berdoa seterusnya bertawakkal..

nor laila berkata...

MV, terima kasih...masuk hari ke 5...dah tak sanggup nak rehat dah..apa lagi..."clearance" rumah la...lap tingkap, sapu sawang yang dah nampak bergayut-gayut tu dan sapu dinding rumah yang dah bertambah-tambah habuknya....peluh pun keluar..udara dalam rumah pun bersih...

nor laila berkata...

NK, terima kasih...saya sempat juga singgah kejap kat blog dialoguda...ada hikmahnya juga sambil berehat selesema ni dapat banyak perkongsian...