SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Khamis, 14 Mac 2013

NADI

Bagaimana jadinya jika kita kehilangan NADI....

Siapa NADI kita....

Emak dan Ayah kita....

Siapa NADI kita...

Suami...

Siapa NADI kita..

Anak-anak...

Siapa NADI kita...

Keluarga...

Siapa NADI anak-anak kita...

Ibu dan Bapa mereka...

Cuma satu perkara yang hendak saya nyatakan di sini....

Wanita adalah NADI keluarga...

NAMUN WANITA JANGAN ALPA TENTANG ALLAH YANG MEMBERIKAN NADI UNTUK WANITA MENERUSKAN KELANGSUNGAN KEHIDUPANNYA.

15 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

salam
singgah pagi

Mrs Velentine berkata...

Insyaallah kak takkan lupa

MyFreeMinded berkata...

Akak, saya lupalah saya dah komen lum n3 ni sebab tadi saya pergi round semula n3 akak yg saya terlepas baca. So, Insya allah akan saya simpan kukuh dalam ingatan.. (hehe.. benda pelupa orangnya)

Nora Karim berkata...

betul tu... Apa yang Allah rencanakan tu mmg yang terbaik untuk kita yang suka berfikir...

MyFreeMinded berkata...

Lepas baca komen akak yang pernah ke endau rompin, apa kata akak buat lah satu n3 pasal tu. Boleh saya pun tumpang tgk pemandangan di sana. :)

nor laila berkata...

Anum, w'salam...terima kasih...sila-silakan membaca...bicara ringkas je tu...selepas menghirup secawan milo panas...sambil menonton nadi seri pagi..

nor laila berkata...

MV, cuba bayangkan sejenak..bagaimana kalau kita meninggalkan anak-anak kita yang masih memerlukan kita...baru sejenak...kalau selamanya...boleh ke kita nak bayangkan lagi..

nor laila berkata...

MFM,komen banyak kali tak salah eh, terima kasih daun keladi..sudi-sudikan menjenguk lagi...

ttg buat N3 Endau-Rompin...difikir-fikirkan dulu lah...

nor laila berkata...

Nora, wanita kan memang suka berfikir..

Mak Long a.k.a Kunang-kunang berkata...

Salam laila,

Semua orang yang kita sayang terutama yang amat kita cintai merupakan 'NADI' dalam hidup kita. Hilang salah seorang darinya, mengambil masa yang lama untuk menstabilkan semula kehidupan dan perasaan kita.

hainom OKje berkata...

Nadi ku nadi ku bukan nadimu....
mana mungkin nadi ku menjadi nadimu....
Beratnya menjadi wanita yang nadinya adalah nadi untuk orang lain

Nastyna berkata...

betapa besarnya peranan wanita kan.

nor laila berkata...

Mak Long, betul tu...rasa tersentap juga kan nadi kita waktu tu...

nor laila berkata...

hainom, begitulah besarnya peranan wanita...berkorban untuk semua...

nor laila berkata...

MJ, selagi hayat di kandung badan selagi itu jugalah besarnya pengorbanan wanita....