SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Khamis, 21 Mac 2013

njoi LA...

njoi pun ok jugak...

semalam terlaksana sudah...siap pasang piring....astro la sekarang.....

Izan mamamia...dah faham sangatlah dia....duduk di gerik ni...kalau tak pasang piring atas bumbung rumah tu...mana ada sangat siaran tv....setahun lebih duduk sini....harap dapat tengok siaran TV1 dan TV2 je....

lewat sehari je...kalau tak lagi jimat harga decoder njoi tu....RM280.00 sebelum 18.03.2013...tapi aku dah terlewat sehari....mana aku nak tahu...ingatkan harga banyak tu jugala.....dah terbuka hati nak beli....korban je la....

Sekali bayar je....bulan-bulan tak payah nak tunggu bil.....

19 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

salam khamis

hainom OKje berkata...

jangan lupa tengok primadona 105 malam sabtu...jangan lupa tgk delimma wanita 106 pukul 8, 11,3 tiap2 hari hehe
tv 9 muqaddimah, tanyalah ustaz pukul 6.30 tiap2 hari hehe

Ratu Hatiku berkata...

untunglah x perlu byr bulanan.. :)

Mar Haini Abdul Rahim berkata...

wahh dh psg astro :D

MyFreeMinded berkata...

Kt tempat saya ni pun gitu, tak dak siaran kalau tak pasang astro, kalau tak nak astro jugak boleh, tapi pasang arial nun sayup mengalahkan pohon kelapa, terus dapat yang singapore punya, tapi yang Malaysia tetap kelabu asap....

hainom OKje berkata...

amboi..... mentang2 le ada astro dah...tak layan blog lagi nampaknya!!

izan mama mia berkata...

Assalamualaikum,..penduduk gerik..ehe...windu sangat nak hirup udara gerik,..hihi..gerik kan banyak banjaran n hutan tebal..tu ssh nak dapat channel...hihihi..kan..

selamat ber astro... :D

Pen Biru berkata...

assalm..singgah follow sini

Mamasya berkata...

Salam kenal Norlaila...dtg kunjungan balas. tq singgah dapur mamasya.

nor laila berkata...

Anum, :)

nor laila berkata...

OKje, :>

nor laila berkata...

Ratu Hatiku, :}

nor laila berkata...

MHAR, :D

nor laila berkata...

MFM, :D

nor laila berkata...

izan, :O

nor laila berkata...

Pen Biru, :) tq

nor laila berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
nor laila berkata...

Mamasya. :} wellcome

WAN AMMAR WAN CHEK berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.