SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Isnin, 25 Mac 2013

TALIAN WIFI KAMPUNG TANPA WAYAR

Hainom OKje.....bukan aku dah tak layan blog......tapi talian wifi kampung tanpa wayar yang buat aku tak dapat nak berdiari dalam talian.....malam ni baru talian wifi ni o.k.......

Untung juga bernjoi ni....aleh-aleh hari ni dapat pula siaran astro citra,warna dan bella....kalau ikutkan kena beli prabayar RM20.00 untuk 15 hari...dapat la tengok siaran lebih lagi....

astro 105 primadona memang seronok juga kalau nak layan....dilema wanita pun o.k juga....
astro 106 kalau dah jodoh bersama ustaz Kazim...terbaik.......,tanak kubur... rancangan pengajaran...takut sangat..nauzubillahiminzalik..........

njoi...njoi juga....tapi ibadat jangan diabaikan...

(Kelebihan Amalan-amalan untuk Mendekatkan Diri Kepada Allah SWT)
Yang bermaksud:

"Sesungguhnya Allah SWT telah berfirman:
"Barang siapa yang memusuhi wali (kekasih-Ku) maka Aku isytiharkan peperangan ke atasnya. Tidaklah seorag hamba-Ku mendekatkan dirinya dengan mengerjakan amalan-amalan fardhu yang telah Aku wajibkan ke atasnya melainkan ianya adalah lebih Aku sukai dari selainnya dan berterusanlah hamba-Ku mengerjakan amalan-amalan nawaafil (sunat) sehinggalah Aku menyintainya, maka apabila Aku menyintainya Aku akan menjadi telinganya yang dengannya ia mendengar, penglihatannya yang dengannya ia melihat, tangannya yang dengannya ia mengenggam dan kakinya yang dengannya ia berjalan dan sekiranya memint dari-Ku Aku akan menunaikan permintaannya itu dan sekiranya ia meminta perlindungan dari-Ku, Aku akan melindunginya."


MEMBACA BUKU-BUKU AL-HIDAYAH ANDA SELANGKAH MENDEKATI ALLAH



4 ulasan:

ahkakbatik berkata...

laila.. mekasih atas peringatan.

hainom OKje berkata...

haha...semua rancangan bestkan...yang tak bestnya asyik berulang2 ajelah...tunggulah sebulan dua lagi...barulah nampak belang dia haha
La... njoi ni tak payah bayar langsung ke?

nor laila berkata...

Linda, diriku masih lagi memerlukan tarbiyah dan peringatan juga...

nor laila berkata...

Hainom, bila dah ada sendiri ni baru tahu la...bayar sekali je Nom