SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Rabu, 13 Mac 2013

REHATKAN FIKIRAN DI RABU NAN SEPI




24 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

moning

izan mama mia berkata...

insaf....

p/s..rempah masak hitam tu kan glamer kat Gerik..kalau xder masak hitam dlm menu kenduri mesti tak sah kan...

Ratu Hatiku berkata...

Pengisian yg mendalam....

hainom OKje berkata...

tersirat seribu satu makna....

hainom OKje berkata...

Sangat mendalam maksudnya,....

hainom OKje berkata...

Solatlah kamu wahai anak.... tiada ertinya hidup tanpa mengabdikan diri kepada yang Maha pencipta....

hainom OKje berkata...

hidup ini umpama roda

hainom OKje berkata...

ada kala kita di atas dan ada kala kita di bawah

hainom OKje berkata...

kita akan mati jua akhirnya....

hainom OKje berkata...

haha...aku turu ko La...komen banyak2 dalam satu entri

Kesuma Angsana berkata...

nice one !

Mrs Velentine berkata...

nice kak...tq share untuk renungan

izan mama mia berkata...

amboi..banyaknya komen okjer..

MyFreeMinded berkata...

Tadi tengok kat Okje nye n3, sikit punya banyak komen si izan kat situ untuk satu n3, ni kat sini tengok OKje pulak.. penyakit berjangkit ke apa... Musykil tul ni... :)

MyFreeMinded berkata...

Images yang simple tapi sangat mendalam, dari kecik sampai kita mati. :)

Nanti nak copy paste akak ye.

nor laila berkata...

Anum, rakan yang akan singgah dulu awal pagi ni..terima kasih..

nor laila berkata...

Izan, bagus...
kak dah duduk gerik ni baru pandai masak hitam ni tau..rempah senang nak dapat kat sini..beli buat stok....

nor laila berkata...

Ratu, sedalam-dalamnya...

nor laila berkata...

hainom, satu amalan yang baik tu..teruskan kerajinan awak komen macam tu pun tak salah eh,

nor laila berkata...

KA, it is the best may be I can share with all...

nor laila berkata...

MV, kak buat N3 tu pun untuk kak juga..

nor laila berkata...

Izan, OKje kata dia nak turu kak...kalau dalam bahasa jawa turu tu maksudnya tidur...sebenarnya dia nak tiru kak kot...silap taip huruf la tu...macam kak pun selalu jugak silap taip..izan salah seorang yang perasan kesilapan kak..

nor laila berkata...

MFM, mereka berdua tu dah sehati sejoli...ada keserasian tu..

nor laila berkata...

MFM, apalagi kan...itulah fitrah kejadian insan..