SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Rabu, 3 April 2013

JOM LAYAN (S2)

Sudah setahun yang lalu....baru-baru pindah ke Gerik...teruja pula anak-anak nak main kat funfair ni...

Aisyah nak naik keretapi..



Sebabkan tak jauh je bandar dari rumah...boleh la....











Akhirnya....


6 ulasan:

Kesuma Angsana berkata...

budak2 mmg gitulah !

hainom OKje berkata...

betul ke anaknya nak naik bukan maknya yang beria nak naik? haha

nor laila berkata...

KA, tapi zaman kita dulu tak macam ni kan...habis-habis pun naik upih pinang..hihi

nor laila berkata...

OKje, haha, emaknya kalau setakat keretapi tu tak teringin la nak naik...ada benda lain yang rasa macam nak naik...cuma takuttt

MyFreeMinded berkata...

Ala.. ni waktu opis so seme video kena block... :(

nor laila berkata...

MFM, balik rumah nanti boleh tengok..kat opis mana tu ye...