SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Rabu, 3 April 2013

JOM LAYAN

Alhamdulillah....pagi ni ada kelapangan semula....boleh sambung berdiari di talian....dengan aman dan nyaman...hihi....

Buat rakan pemblog semua....Assalamu'alaikum.......

Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran buat rakan seperjuangan Puan Hainom OKje.....nampak gayanya sambut hari lahir ke....tahun ni....tanpa arjunanya di sisi....hihi, sabar ye mak....nanti arjuna bawa balik hadiah yang paling istimewa....(tak lama lagi boleh tengok dalam n3 OKje)


Sebenarnya aku banyak berdiari tulisan je.....bukti-bukti kukuh kurang....nak buat macam mana gambarnya tiada....aleh-aleh cuti penggal sekolah baru ni Hakim bawa balik CD minggu orientasinya....eh ada ke muka kami ni masuk dalam koleksi jurugambar tu...tengok punya tengok....alamak!


Bolehla aku jadikan gambar-gambar ni sebagai memenuhi permintaan rakan pemblog yang setia....


Eksklusif buat rakan pemblogku yang tidak serik-serik singgah di halaman diariku....




Ni waktu nak memulakan sessi pendaftaran Hakim...sayangnya badanku kelihatan sedikit je...tak pe...asal ada...


ni pula...tengah kusyuk isi borang pendaftaran...terketar-tekar tangan masa tu....tak tahu la kenapa....yamg berdiri di belakang tu...abang angkat Hakim untuk minggu orientasi...dan menjadi jurupandu para ibubapa dan adik angkat masing-masing untuk sessi pendaftaran hari tu...

yang bertudung merah dan senyum lebar serta manis tu.....guru kelas Hakim sekarang.....kat meja cikgu tu la aku bayar segala yuran persekolah Hakim...sebelum tu tak tahu pun cikgu tu jadi guru kelasnya...




Ada lagi gambar...tapi gambar aku tak ada la...gambar Hakim je...sewaktu menjalani minggu orientasinya....



6 ulasan:

hainom OKje berkata...

layan ajelah apa yang ada depan mata.... tengok separuh badan empunya blog pun jadiklah haha....

psst Tima kasih eh wish tu!

Kesuma Angsana berkata...

hehehe nnti terjah HOkje

nor laila berkata...

OKje, haha, layan ye...terima kasih...

nor laila berkata...

KA, kalau nak terjah OKje kena bawa buah tangan ye..sebab bd dia..

MyFreeMinded berkata...

Hehehe..bila tengok pengalaman akak ni, duk terbayang kalau anak2 saya besar esok cegini jugak ke keadaannya?...

nor laila berkata...

MFM, pengalaman menyekolahkan anak-anak...emak dan ayah kena kerjasama dan kuat semangat juga tau..