SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Selasa, 3 Disember 2013

PERMOHONAN ANAK KE DUA MEMASUKI SEKOLAH MENENGAH AGAMA

Mencuri sedikit waktu dinihari ini, jam sudah pun 11.30 malam, sepatutnya waktu-waktu macam ni dah lena, sekejap je ye....daripada tak ada n3 terkini, hihi

Keputusan UPSR anak kedua sudah pun diketahui, sekarang ni tengah tunggu keputusan ujian bertulis permohonan memasuki sekolah Menengah pula.

2A 3B.....BMnya A yang lain tu fahamlah kan....percubaan 3A 2B, Matematik jadi B pula, malas nak semak semula, terima je la...SYUKUR juga kan.

6 Disember ni akan bermulalah episodnya tahun hadapan, ke mana hala pembelajaran seterusnya.

1 ulasan:

hainom OKje berkata...

Tak pe....baru permulaan tu....syukur dengan apa yg dah ditakdirkan....Eh masuk sek menengah pun kena exam yeh!