SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Isnin, 6 Januari 2014

N3 PEMBUKA 2014...

Assalamu'alaikum....................

Lama "ana" tak ke udara................

Ini tengah "mood" @ semangat sudah datang balik nak berblog semula......

Salam sayang salam rindu di kejauhan buat sahabat alam maya.......

Yang pastinya bila dah lama tak berblog ni ialah menjenguk blog orang ler.....

Macam-macam ada......

Yang teruja anak memulakan alam persekolahan....tu yang pastinya.

SELAMAT MELAYANI KARENAH ANAK-ANAK BERSEKOLAH TAHUN 2014 INI.

Ada juga blogger yang teruja anak nak ambil lesen kenderaan.....

"ana"  bahagia bila dapat info blogger bahagia........

SEMOGA TAHUN 2014 @ 1435H MEMBAWA KEBAHAGIAAN BUAT SEMUA.





6 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

insyaallah

Farah Waheda Wahid berkata...

welcome back to blogging world...

hainom OKje berkata...

Enta.....enta mimpikah....fetang fetang buat entri hehe....
Org kata kebahahiaan tu adalah bila melihat kebahagiaan org lain....tak gitu?

nor laila berkata...

Anum,Insyaallah.

nor laila berkata...

Farah,when I feel boring or happy I will be blogging.....

nor laila berkata...

Hainom, aku blogging tak kira masa...pagi atau petang atau malam...jadi jangan ditunggu n3 aku..hihi

Gitu...