SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Rabu, 3 Disember 2014

SETELAH PUAS MENYEPI

Bismillahirrohmanirrohim

Assalamu'alaikumwarohmatullah

 Lamakan mak menyepi..........

 orang baru nak mula berkerjaya semula setelah 14 tahun bersara

macam ala-ala sibuk la macam tu

nak kongsi pengalaman bekerja dengan alam pra persekolahan

kanak-kanak di peringkat usia 4,5 & 6 tahun  

perjalanan kerjaya mak belum mencabar kerana mak mula berkhidmat di peringkat separuh penggal terakhir persekolahan

kira-kiranya mak jejak kaki di tabika murid-muridnya sudah biasa dengan alam sekolah

tahun depan bila dapat fresh childrens baru mak merasakannya kot cabaran nak membiasakan kanak-kanak dengan persekolahan

mak bertuah kerana gurunya adalah lulusan diploma perkembangan awal pendidikan kanak-kanak

mak sebagai pembantunya pun dapat belajar banyak perkara tentang pekembangan awal pendidikan kanak-kanak 

selama ini hanya tengok je anak-anak sendiri pergi dan balik tabika dan prasekolah

sekarang mak pula yang kena duk di kelas tabika 

 ok ye ini pembukaan je setelah bebulan-bulan mak tak buat apa-apa n3

insyaaAllah panjang umur dan mak boleh menulis lagi kita besiaran lagi

mak nak jalan-jalan rumah blogger Tihara dulu ye sebab dia singgah rumah mak di terakhir n3 mak dulu

jumpa lagi..............

wassalam.

 

 

 

 

9 ulasan:

Kakzakie berkata...

Satu perjalanan yg indah bila mana dapat bergelumang dgn anak-anak yg belum mengerti erti kehidupan..

Selamat kembali berblog dari kakak..

Nurzakiah Hanum berkata...

salam
singgah pagi

NaqHuHiNes berkata...

baik2 jalan ye mak... :D

Farah Waheda Wahid berkata...

all the best in your future undertakings dan tentunya seronok kan?

nor laila berkata...

kak zakie betul tu kak nnti insyaallah sya cerita pengalaman suka dan duka ye

nor laila berkata...

kak zakie betul tu kak nnti insyaallah sya cerita pengalaman suka dan duka ye

nor laila berkata...

Anum terima kasih sudi singgah seperti dulu waktu kak agak aktif menulis apa-apa pun Anum memang masih setia

nor laila berkata...

Farah Wahida awak semakin ayu sekarang tq sudi mampir semangat hebat u

nor laila berkata...

Kak Intan ahlan wa sahlan ya marhaban insyaaAllah