SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Khamis, 25 Oktober 2012

SELAMAT BERPUASA 9 ZULHIJJAH DAN SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA 1433H

Macam malas je nak tulis panjang-panjang hari ni...alasannya....esok nak sambut hari raya Aidiladha 1433H..INSYAALLAH..jadi pagi ni banyak benda nak buat persiapan...daripada pagi membawa ke malam..yang dah tentu nak beli ayam daging barang seekor dua...nak siapkan baju anak beranak dan Abang....petang ni nak bergerak balik kampung...Abang nak bakar lemang...

Jumpa lagi lepas raya....



2 ulasan:

hainom OKje berkata...

Wah beria benar menyambutnya Laila....OKje? tak masak langsung.... baju kurung pun tak bawak balik kg...ha...ha..

nor laila berkata...

Hahaha,tak sangka pulak kita beraya sakan sambut AidilAdha tahun ni...siap beli sepasang jubah lagi..hehe,anak-anak dan abang pun beli gak baju raya...kita dan anak-anak dara kita tu beli kasut raya lagi...dah abang kata ok...bila lagi...ALHAMDULILLAH...bukannya selalu pun...betul tak?