SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Selasa, 23 Oktober 2012

SALING MENGINGATI DAN BERKONGSI...

Tak entri apa-apa pun....layan jenguk blog orang...hehe...macam-macam gaya dia orang reka blog masing-masing...daripada jam 8 pagi tadi....sekarang dah jam 10++....rumah belum berkemas...dapur tak berasap lagi untuk makan tengahari...mesin basuh pun belum beroperasi lagi pagi ni....sebenarnya Lailasuka-suka bukan ada apa-apa agenda lain buat blog ni....setakat macam ni la je...kot....nak pergi lebih jauh lagi....Lailasuka-suka tak ada banyak masa untuk agenda tu....dapat ikut blog kegemaran....memadai la...daripada asyik buat kerja mengemas dan memasak serta mendobi....terhibur sikit jiwa....setakat ni Lailasuka-suka ada la beberapa blog yang jadi kegemaran......yang sedang aktif dan yang agak menyepi....daripada kawan-kawan lama dan daripada insan yang baru jumpa...itu semua daripada dunia blogger yang berpenglipurlara tanpa suara...



5 ulasan:

hainom OKje berkata...

Cik laila suka-suka..... saya tag awak join segmen ni... biar banyak follower eh.... join tau tgk syarat dia http://hainomokje.blogspot.com/2012/10/segmen-jom-follow-mengfollow-by-putreri.html

hainom OKje berkata...

Betul tu sekurang-kurangnya kita ada aktivitikan Laila suka-suka.... he...he... mana Shoutbox?

hainom OKje berkata...

Singgah pagi sini....

nor laila berkata...

Laila dah cuba buat...tapi tak menjadi...itu yang payahnya belajar tanpa guru ni...

nor laila berkata...

terima kasih hainom OKje sudi singgah...nanti singgah lagi ye..