SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Jumaat, 14 Disember 2012

ADA HATI NAK IKUT SERTA JUGA

ASSALAMU'ALAIKUM..........

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.

Aku tak mahu nak tulis apa-apa tentang isu perlawanan bolasepak semalam.....buat senak fikir je.....cuma aku harap pemain-pemain Harimau Malaya lebih memperkemaskan lagi corak permainan dan meningkatkan lagi mutu permainan. (kata tak nak komen tadi, komen juga la tu)

Kita yang bengang pun bukan dapat buat apa-apa kat pengadil korea tu (biarkan la)...itu lah drama perlawanan semalam...tapi yang pasti, pemain kita IKHLAS bertanding....kalah menang bab lain...asal corak dan mutu permainan cemerlang....

Dah-dah tutup bab bolasepak ni.

Habis tu aku nak tulis apa pagi ni? macam ni je la....harap-harap penulis blog POKOK MANGGIS DEPAN RUMAH tu membaca ni...aku teringin nak cuba-cuba sertai segmen dia sebab nampak macam mudah je...tapi aku ni kan BUDAK BARU BELAJAR, tak tahu menahu langsung bab sertai segmen-segmen blog ni...hahhahhah.



5 ulasan:

Anum berkata...

heheh x pe usaha tangga kejayaan

nor laila berkata...

Anum, nak naik tangga kejayaan kena ikut cara juga tu anum...

hainom OKje berkata...

Tak suka BOLA...

hainom OKje berkata...

Tak suka BOLA...

nor laila berkata...

hainom OKje, ala hainom...aku pun asal mulanya tak suka juga...tapi bila abang aku minat bola aku pun kena la minat juga....