SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Selasa, 11 Disember 2012

Kaum Hawa Sangat Dialu-alukan

Cepatlah ramai
Pengikutku sayang
Cepat ramai
Pengikutku sayang

Sebelum berblog, macam tak tahu apa-apa pun tentang blog ni...
Apa ke benda...
Asyik dengar orang cakap tentang blog tapi macam mana nak buat pun tak tahu...
Aleh-aleh bila tengok sahabat-sahabat lama buat blog, datang idea nak bertanya...
Syukur sangatla dapat sahabat yang merangkap guru ilmu blog (kira ilmu juga tu)
Banyak bertanya buang rasa ego.....adab orang belajar, biar merendah diri....
Tapi tak semua orang boleh jadi pengajar...buktinya aku
Kalau orang tanya macamana nak buat blog, aku tak boleh nak ajar
Dah memang aku tak boleh nak mengajar...
Tengok je la blog aku yang asal ada daripada tak ada langsung
Orang lain berbagai-bagai cara memuatkan blog selagi boleh
Tapi aku biasa-biasa je...
Aku berblog pun suka-suka je
Daripada tak buat apa
Kerja tulis menulis je
Ikut suka je


3 ulasan:

hainom OKje berkata...

Dah datang seronokkan berblog cik laila!!!he..he..jangan keje rumah terabai sudah!!! sebab kadang tu terlepas jugak!heee

hainom OKje berkata...

Dah datang seronokkan berblog cik laila!!!he..he..jangan keje rumah terabai sudah!!! sebab kadang tu terlepas jugak!heee

nor laila berkata...

hainom OKje, berblog ni kena ikut disiplin masa..betul tak..