SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Ahad, 9 Disember 2012

Rutin Kerja Penulis Blog

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.

Tepat jam 7.34 pagi memulakan menekan-nekan papan kekunci untuk menambah koleksi siaran di blogku ini.

Sebelum tu...dah letih berjalan-jalan dan sempat singgah lagi di blog-blog yang aku dah ikut....cuma yang sediahnya blog KAK INTANKU.. DI CELAH KEHIDUPAN, tak dapat nak diterokai lagi...kenapa jadi macam tu...siap keluar WARNING pulak...kat mana salahnya tu...ada virus bertapa ke kak...
Macam tu juga jadi pada pengikut blogku tunz..gurukah aku, pun aku dah tak boleh nak teroka...harap-harap CIKGU TUNZ..GURUKAH AKU, tahu masalah yang sedang aku alami ni.

Pagi ni tergerak sangat hati nak menegur penulis-penulis blog yang dah lama aku ikut (ikut memang dah lama cuma baru sekarang nak tegur). Tunggu je la ada ke dia orang nak menyahut teguran aku tu...




4 ulasan:

Ummi Amirah berkata...

eh ye ke Laila tak boleh bukak blog akak? hmm nape ye ... smlm akak pun tak sempat nak bukak blog, sbb menyelesaikan hal anak-anak nak balik madrasah.

Hari ni cmana, Laila dah jenjalan ke blog akak ke? ok tak? tapi lum sempat nak tulis entri baru ni Laila. Akak pun jalan2 jap ni hehehe ...

nor laila berkata...

tak boleh la kak, boleh tengok dari luar je nak singgah sambil minum-minum atau makan-makan sekali tak boleh lagi....hari ni pun tak boleh nak menyinggah lagi...ada virus katanya...

hainom OKje berkata...

he..he... bila menegur barulah dia akan menegur kita balik AKS... kalau tak macamana dia nak tau !rajin2 berblogwalking eh!

nor laila berkata...

hainom OKje, mudah-mudahan....AAMIIIIN.