SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Sabtu, 8 Disember 2012

Nak Mencapai Sasaran

Terbitan yang 30 (penulis blog lain dah beratus-ratus beb)
Nak cukupkan 30 terbitan blog aku ni...maklumla dah la lambat mula...lepas tu pula lama menyepi...buat kerja lebih la sikit hari ni...

Perut oh perut...kenapa engkau lapar....macamana perut tak lapar dah jam 10 pagi pun....
Sebab tu ye ada diperuntukkan makan jam 10 pagi...memang dah lumrah hidup...makan untuk hidup...
Sekurang-kurangnya dapat minum milo dengan roti....dah syukur sangat tu....

Berhenti dulu setakat ni...nak melayan perut yang dah pedih ni...jumpa lagi...

4 ulasan:

izan mama mia berkata...

singgah cni..petang sabtu sebelum hujan..salam kenal

nor laila berkata...

as salam....jadi ke hujan kat tempat mama mia tu..

hainom OKje berkata...

Perut macam pandai-pandai jekan ...tau je dia kalau time dia kena isi! he..he.....

nor laila berkata...

hainom OKje, dah sampai waktunya kena isi agaknya kan...