SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Sabtu, 8 Disember 2012

Oh Di Mana

Di mana pengomen tegarku itu.....
Nampaknya menulis sendiri-sendiri la aku jadinya sekarang....
Tu yang nak ambil cuti panjang semula ni....
Letih juga tau menulis ni kalau tak ada sambutan...
Rasa macam cakap sorang-sorang.....
Kalau macam ni la gayanya...
AKS mungkin tutup kedai....
Hahaha..(orang dah gelakkan awal-awal lagi)

3 ulasan:

hainom OKje berkata...

Ha..ha.... tulah lama tak menulis! kan terus dah hilang! tapi tak pe wa bagi support lu dari belakang!

nor laila berkata...

hainom OKje, aku menghilang mencari sesuatu dalam kehidupan hainom...

nor laila berkata...

hainom OKje, aku menghilang mencari sesuatu dalam kehidupan hainom...