SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Jumaat, 7 Disember 2012

Jangan Asyik Bertandang Rumah Orang, Rumah Sendiri Belum Kemas Lagi

Sudah puas berjalan-jalan di blog orang.....sekarang masa untuk kemaskini blog sendiri......HAH! hari ini dalam sejarah.....tak pernah AKS boleh melayan blog lama.....setelah beberapa bulan....bukan apa....AKS sibuk yang dibuat sibuk....apa-apala AKS......kira sibuk jugala tu.....

WOW! hari ni AKS ada pengomen baru....ahkakbatik, lama dah AKS menegur ahkakbatik ni.....baru semalam ahkakbatik perasan.....apa-apa pun TERIMA KASIH BANYAK. ahkakbatik ni dia sahabat AKS  sama macam OKje tu....sama-sama belajar di SMTKL dulu...lebihnya ahkakbatik ni....dia  sekelas dan sebilik dengan AKS di asrama SMTKL...lagi kira rapat kan...sebelum ahkakbatik dan AKS...abang ahkakbatik dan abang AKS berkenalan juga di SMTKL...lebihnya lagi ahkakbatik ada bau-bau bacang...hehe...dengan AKS....betul ni tak reka-reka.....yang buat AKS gelihati tu sebab bau bacang tu je...apasal tak bau-bau kuinin...lagi sedap bau kuinin kan daripada bau bacang...tambahan lagi AKS pernah pun ke rumah ahkakbatik dulu.... ikut kawan balik kampung...tapi bukan kampung pun rumah ahkakbatik tu...ahkakbatik orang Kuala Lumpur jati....tapi sekarang ni ahkakbatik dah jadi orang Amerika....dah bertahun-tahun merantau ke sana....anak-anak pun membesar di sana....AKS pun tak sangka boleh jumpa ahkakbatik dalam laman muka buku dan laman blog ni...ALHAMDULILLAH..terjalin semula silaturrahim...blog ahkakbatik ni memang sangat menarik....kita boleh kongsi pengalaman ahkakbatik di negara orang....ahkakbatik seorang surirumah juga walaupun segulung ijazah telah diperolehinya.....pastinya ahkakbatik pernah berkerjaya dulunya....apa-apa pun semoga ahkakbatik akan terus menulis di blognya....


2 ulasan:

hainom OKje berkata...

AKS dia dah datang jugak kat wa punya blog tapi sekali je...tak aktif kot! boleh le singgah rumah dia kalau gi Amarika nanti he..he..

nor laila berkata...

hainom OKje, rajin-rajin la nanti awak ke Amerika tu..