SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Sabtu, 22 Disember 2012

MENCARI INSPIRASI 2013

Membuka lembaran baru.....mencari blog ala-ala mengutamakan hiasan dalam rumah.

Asyik mencari blog al kisah kehidupan je sebelum ni, pada tanggal hari ni, aku mencari kelainan sedikit melayari dunia blog insan yang sangat menggemari seni hiasan dalaman rumah.

Oleh kerana masa yang terlalu mencemburui aku dan anak sulungku yang dah tak sabar-sabar nak guna laptop ni...dapat aku terjah dua (2) blog insan yang seorang tu memang telah lama aku sukai di dalam laman muka bukuku...masam manis...(sebenarnya tak tahu pun blog tu dia yang punya sebelum ni)...dan seorang yang baru aku temui pada tanggal hari ini...segalanya pasal hobi....

Harap-harap blog mereka nanti akan memberikan inspirasi baru untukku membuka lebaran tahun 2013.

7 ulasan:

ahkakbatik berkata...

4 th laila kita dh berblogging... try bukak entry macam2 tajuk.. tapi kalau tak serasi dgn jiwa, takleh gak ikut cara orang.... akhirnya selesa dgn cara sendiri.. bila tau ada pembaca setia tu yg buat kita bersemangat.

myfreeminded berkata...

Nk hias rumah sempena 2013 ye. Rajinnye. :)

nor laila berkata...

ahkakbatik, awak dah 4 tahun ye...saya pulak belum masuk 1 tahun pun...banyak bezanyakan di antara 4 dan 1 tu...itula...macam tak ada pembaca setia je lagi...apa-apa pun ahkakbatik tetap setia kankankan...thanks a lot.

myfreeminded, nak hias rumah jugala..kan rumahku syurgaku...apa-apa pun ikut bajetle....tengok rumah mewah sekadar nak cuci-cuci matale...hehe....hobi juga tu...

hainom OKje berkata...

Tak mencari pun....belasah aje apa jenis blog pun!

nor laila berkata...

hainom OKje, aku kan nak cari orang yang sama minat..nak belasah je...tak masuk perasaan kot.

izan mama mia berkata...

saya pun sk hiasan dalaman..suka tgk rancangan eric leong tuu...blog hiasan dalaman,..banyak yg kat luar negara

nor laila berkata...

izan mama mia, seronok kan tengok rumah yang berhias-hias ni izan...