SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Sabtu, 22 Disember 2012

NAK GUNA KOMPUTER ILMU PERLU ADA


mohon kongsi gambar ye...


Mencari....kumencari......mencari sesuatu....
Ke mana agaknya pongomen-pengomenku ini.....
Mungkin kerana aku yang dah perlahan sikit buat pengisian blog seharian...
Kadang-kadang masa terlalu mencemburui aku....
Aku sampai tak ada masa nak perah otak untuk buat catatan baru.
Apalagi nak terjah-terjah blog orang.
Kadang-kadang tu nak berebut dengan anak-anak nak guna laptop.
Sudahnya laptop meragam....
Hantar servis ke kedai.....
Bukan masalah besar pun...
Tapi dah kerana tak ada ilmu perkomputeran.

Bila keadaan jadi lapang sedikit barula boleh mengadap semula dunia blog ni.
Banyak kiriman daripada pengikut yang terlepas pandang.
Nak menyinggah ambil masa yang agak panjang.
Jenguk-jenguk juga la...daripada tak bertandang.
InsyaAllah bila ada di lain kelapangan aku akan duduk bersembang-sembang.
Harap-harap diaorang layan.

Gambar yang di luar tajuk persoalan...tapi memadai juga sebagai renungan sesama insan.




5 ulasan:

hainom OKje berkata...

untuk mencari pengomen setia, kita kena rajin jugak mengomen blog diaorang! biasalah.... macam tulah dunia bloggers ni!

nor laila berkata...

hainom OKje, macam orang berbudi kita berbahasa tu la kan...tahu dah...cuma kurang nak berbudi kot...tu la pasalnya..

izan mama mia berkata...

betol kata okjer tuu..sokong..heheeh..er,..nak panggil nama ker akak nie...saya pun dh banyak umur,...best pulak baca entry kat sini,...

nor laila berkata...

izan mama mia, saya ni dah masuk 41..dah..ikut suka izan la nak panggil.

nor laila berkata...

izan mama mia, kalau best rajin-rajin singgah blog ye...terima kasih.