SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Isnin, 25 Februari 2013

BUKAN NAK AMBIL KESEMPATAN

Semenjak dalam tempoh berpantang ni...rasa bebanan kerja di rumah ringan sedikit.....

Abang nak membantu menguruskan hal-hal di rumah....daripada depan hingga ke belakang bahagian rumah...aku bukan nak ambil kesempatan...kalau bukan abang yang membantu siapa lagi...kalau nak minta emak kandungku sahaja...mana boleh lagi.....kalau dulu masa berpantang masa bersalinkan anak yang pertama boleh la...tapi 13 tahun sudah berlalu...emak pun dah agak uzur...walaupun emak teringin nak menjaga aku dalam pantang...biarlah emak berehat di kampung sahaja....bila aku sudah beransur sihat nanti InsyaAllah aku ajak emak ke rumah....rasa tak seronok pula bila nak ajak emak ke rumah di waktu sekarang kerana mungkin emak akan membuat kerja-kerja di rumahku pula nanti.

Terima kasih Abang kerana sekarang abang sudah semakin matang di dalam menjalani kehidupan berumahtangga....

8 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

hapy monday

nor laila berkata...

Nurzakiah Hanum, selamat....semoga hari ISNIN ini memulakan detik-detik yang indah untuk anda juga...

hainom OKje berkata...

boleh tau tak.... abg yg kat bawah tu meruk kepada anak atau suami?hehe

nor laila berkata...

hainom OKje, merujuk pada suami la...hehe

Ummi Amirah berkata...

semoga Laila cepat sembuh.

nor laila berkata...

Ummi Amirah, Terima kasih kak Intan...Aamiiiin.

izan mama mia berkata...

br nak tanya soalan yg sama,..okje dh tanya dah..

nor laila berkata...

izan, agak-agaknya izan dan hainom ni dah jadi serasi la...