SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Isnin, 25 Februari 2013

DAPAT PANGGILAN HANGIT

Sedang aku asyik menikmati makan jam 10 pagi ni....(makan biskut lutut cicah air milo best)...makanan orang dalam pantang tu....huhu,....sambil masak....(jangan ingat aku tak masak langsung waktu dalam pantang)....menu aku masak ni menu untuk aku je la.....ikan pelata bakar dan pindang ikan haruan.....aku dialunkan dengan lagu kegemaranku daripada talipon bimbit...tengok nombor yang terpapar macam panggilan dari Kuala Lumpur ni....siapa ni....sempat lagi berteka-teki sebelum jawab panggilan.....

"Hello...puan Nor Laila ke? ".."Ye..".."Garangnya...."Garangla sebab tak tahu siapa yang talipon...".."Kenal tak?"....bila dah dapat cam suara ala-ala tegas tu....aku dah dapat teka....hainom OKje.....

Suara Hainom ni memang aku dah lupa....tapi semenjak aku dah memulakan menghubunginya melalui talipon , aku dapat mengingati suaranya semula....

Kalau melalui blog kita cuma dapat membaca suara hatinya tapi bila melalui talipon kita dapat mendengar suara orangnya....kawan dulu dan menjadi kawan sekarang....jumpa lagi tak tahu bila....tup-tup jadi besan..hehe

13 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

dah jadi besan ek

nor laila berkata...

Nurzakiah Hanum, belum lagi la...anak-anak kami ni pun baru nak mengembang bunganya dan baru nak bersayap kumbangnya...hehe

hainom OKje berkata...

Ha..ha.. pandai pulak berpuitis ye cik Lela kumbang baru nak bersayaplah bunga nak berkembanglah ...hehe..
Mungkin jugak....takdir Allah tiada sapa yang tahukan!!

izan mama mia berkata...

owh..dalam pantang ker..tahniah...
wah okjer coll ker..ini yg jelez ni,..okjer..tak coll kiter pun...eheh..selamat berpantang

nor laila berkata...

Hainom Okje, puitis yang tak berapa nak menjadi tuuu hehe, betul la Nom, ketentuan Ilahi tiada siapa yang tahu...

nor laila berkata...

izan mama mia, saya misscarriage Mia...berpantang tanpa bb...

ahkakbatik berkata...

ooo cik Nom call Laila ek.... sore dia masih serak2 lembap kaaa... atau dh tuko bunyik sore tarzan?

nor laila berkata...

kakbatik, suara dia masih yang dulu...Linda, boleh cam lagi...

hainom OKje berkata...

Amboi.... kutuk wa nampak???haha

nor laila berkata...

hinom Okje, bukan kutuk...tapi usik...

Mrs Velentine berkata...

alhamdulillah kalau berbesan

nor laila berkata...

MV, tiada siapa dapat menduga ketentuanNya...

nor laila berkata...

MV, kalau dapat berbesan...akan berpanjangan dan berterusan persahabatan dan kekeluargaan tu...