SELAMAT BERKUNJUNG KE HALAMANKU...

Jumaat, 22 Februari 2013

TUBAL PREGNANCY AND D&C

Siapa yang boleh menduga apa yang akan terjadi......jika ditakdirkan ajal menjemput pun tiada siapa yang akan tahu....

Alhamdulillah...aku masih boleh bernafas lagi setelah menjalani pembedahan di hospital......tidak semena-mena waktu haidhku berlarutan sehingga 19 hari....kusangkakan adalah darah istihadhah.....tetapi menjelang hari ke 18 di bahagian ari-ariku menjadi sakit dan hari ke 19 aku mengalami sakit perut dan belakang.....

Sekarang ini aku menjalani pantang tanpa bayi......segala-galanya adalah ketentuan Ilahi.....

6 ulasan:

ahkakbatik berkata...

Laila... moga segera sembuh. ujian Allah penghapus dosa insyaAllah.

Unknown berkata...

ahkakbatik, macam tu la Linda....bila jarang-jarang sakit bila diberi sakit besar juga sakit tu....tapi setiap ujian Allah adalah mengikut kemampuan hambaNya.....kalau diberi rezeki beranak kecil lagi la aku di usia dah masuk empat siri ni...

OKje berkata...

Patut pun....maksudnya Luar rahim ke La?...tp macamana boleh ada dtg period pulak ek?
Moga sihat seperti biasa...

Unknown berkata...

hainom OKje, period yang datang tu menandakan yang kehamilanku itu ada masalah Nom, terima kasih, Aamiiiin.

Unknown berkata...

oo..gitu ceritanya,..nasib baik saya baca semua entry,..br tau kisahnya...mg cepat sembuh yer

Unknown berkata...

izan, macam ni la cerita sebenarnya..terima kasih, Aamiiiin.